آرزویه دیدنت


قطره های بارون

قطره های بارون احساسه منه که مردم روش پا میزارن

 

من به دنبال یه ساحل روی دریام
توی طوفان دلم ببین چه تنهام!
بغض سردی توی چشمام خونه کرده
آغوش گرم تو امروز با کی رفته؟
آهوی دشت خیالم شده خسته
پر و بال یه کبوتر آخ شکسته
من می خواستم واسه سادگیت بمیرم
توی تکرار نگاهات،جون بگیرم
هر کی با نگاه مستش داد فریبم
من چه ساده واسه هر کسی می میرم!
بهتر اینه همیشه تنها بمونم
با کسی از غم و غصه هام نخونم
دیگه بسه همه زجری که کشیدم
من خیانتُ ، تو چشم همه دیدم
دستت رو گرفته بودم توی دستم
وقتی گفتی تا ابد عاشقت هستم
روی گیتار می چکه اشکای سردم
من چه ساده پی اسم تو شکستم
خاطرات تو دیگه رنگی نداره
تکه عکست تو اتاقم جا نداره
بهتر اینه همیشه تنهایی رفتن
دل به امید یه همنفس نبستن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:,ساعت 18:5سارا سوسول توسط سارا| |


Power By: LoxBlog.Com